Adverteren
in het hart
van de doelgroep
Adverteren
in het hart
van de doelgroep
Met meer dan 1.5 miljoen bezoekers per jaar is ProRun een populaire website voor hardlopers
ProRun is een ideale website voor adverteerders die het hart van de doelgroep willen bereiken.
We bieden unieke content en we bieden je merk in korte tijd veel eyeballs binnen de hardloopgemeenschap.
Wil jij meer deelnemers voor je evenement? Wil je dat lopers jouw hartslagmeter aanschaffen? Zie je graag dat lopers op jouw schoenen lopen?
Kortom: wil je jouw product of dienst onder de aandacht brengen bij hoogopgeleide, bewuste Nederlanders
tussen 30 – 60 jaar?
Dan zit je goed je bij ons.
Met meer dan 1.5 miljoen bezoekers per jaar is ProRun een populaire website voor hardlopers
ProRun is een ideale website voor adverteerders die het hart van de doelgroep willen bereiken.
We bieden unieke content en we bieden je merk in korte tijd veel eyeballs binnen de hardloopgemeenschap.
Wil jij meer deelnemers voor je evenement? Wil je dat lopers jouw hartslagmeter aanschaffen? Zie je graag dat lopers op jouw schoenen lopen?
Kortom: wil je jouw product of dienst onder de aandacht brengen bij hoogopgeleide, bewuste Nederlanders
tussen 30 – 60 jaar?
Dan zit je goed je bij ons.
ProRun heeft alles in huis
ProRun bestaat uit een bijzonder team met bestsellerauteur Koen de Jong, hardlooptrainer en schrijver Klaas Boomsma én een van de beste webdevelopers van Nederland: Mark Zuurhout.
Met dit supertrio zijn de mogelijkheden voor je campagne eindeloos.
We kunnen artikelen voor je schrijven, met mooie foto’s. Wij delen die artikelen via onze kanalen en je mag de artikelen ook zelf gebruiken.
Dat kan al vanaf € 550,-.
Versterk je merk
We geloven in campagnes waarbij je 3 maanden tot een jaar in beeld bent bij de lopers. Met banners, artikelen en foto’s in de
nieuwsbrief, op Facebook, Instagram en de website (150.000 bezoekers per maand).
Een eyeball kost via prorun.nl tussen de 5 en 20 cent.
Dus: heb jij de opdracht om een merk onder de aandacht te brengen en naamsbekendheid te winnen?
Maak een afspraak en bepreek de mogelijkheden.
Versterk je merk
We geloven in campagnes waarbij je 3 maanden tot een jaar in beeld bent bij de lopers. Met banners, artikelen en foto’s in de
nieuwsbrief, op Facebook, Instagram en de website (150.000 bezoekers per maand).
Een eyeball kost via prorun.nl tussen de 5 en 20 cent.
Dus: heb jij de opdracht om een merk onder de aandacht te brengen en naamsbekendheid te winnen?
Maak een afspraak en bepreek de mogelijkheden.
Groot bereik
Bezoekers website | |
2017 | 973.920 |
2018 | 1.068.096 |
2019 | 1.211.261 |
2020 | 1.521.508 |
2021 | 1.352.947 |
t/m juni 2022 | 610.168 |
Leeftijd | ||
25-34 | 30% | 54% vrouwen |
35-44 | 18% | 46% mannen |
45-54 | 18% | |
55-64 | 14% | |
18-24 | 10% | |
65+ | 10% |
Verkeer
Google Organic search: 55%
Social media: 22%
Direct/Nieuwsbrief: 23%
Bereik social media
Nieuwsbrief: 37.324
Facebook: 36.414
Gemiddeld bereik per bericht: 18.000
Instagram: 8.572
Gemiddeld bereik per bericht: 3.900
Neem contact op
Koen de Jong
koen@prorun.nl