ProRun Zilver

Onbeperkt schema’s aanmaken voor een jaar!

Een jaar lang toegang tot al onze schema’s: het beginnersschema en schema’s voor 5K, 10K, 15K, halve marathon en de hele marathon.

Ervaren marathonlopers kunnen daarnaast kiezen voor het blokkenschema.

De schema’s zijn samengesteld door experts uit de hardloopwereld: Ronald Klomp, Rob Pauel en Paul Oude Vrielink. Na het afronden van je aanmelding kan je direct jouw schema aanmaken.

Als bonus krijg je toegang tot een tool om je tempo en hartslagzones te bepalen én je ontvangt het populaire e-book Hardlopen met Power! (t.w.v. € 14,95).

Tot 31 december 2019 voor 29 euro i.p.v. 39 euro per jaar.

Beginnersschema: 30 minuten hardlopen

Loop jij nog niet zo lang hard en wil je gericht opbouwen naar een goede basisconditie?

Dan is het ProRun schema om op te bouwen naar 30 minuten hardlopen ideaal.

Je traint 3x per week en het schema duurt 12 weken.

Met dit schema weet je zeker dat je niet te veel, maar ook niet te weinig doet. In 12 weken naar een halfuur aan één stuk lopen.

Trainingsschema voor de marathon

Het koningsnummer van de hardlopers: de marathon.

42,195 kilometer vraagt om een goede voorbereiding en veel uren. Je traint in dit schema tot 160 minuten en na 12 of 16 weken ben jij helemaal klaar voor deze heroïsche afstand.

Jij kiest of je in 12 of 16 weken klaar moet zijn en of je 3 of 4 keer per week kunt lopen, ProRun maakt voor jou het beste schema op maat.

Trainingsschema voor de halve marathon

Voor een PR op de halve marathon is variatie in trainingen van groot belang. Rustig, snel, kort, lang en interval.

In het ProRun halve-marathon-schema zitten alle trainingen en zijn ze perfect op elkaar afgestemd.

Na het afronden van je bestelling kan je direct jouw schema aanmaken.

Kies voor een schema van 12 of 16 weken en 3 of 4 trainingen per week.

Trainingsschema’s voor 5K, 10K en 15K

Train voor een snelle(re) 5, 10 of 15 kilometer met een uitgebalanceerd schema van ProRun.

Je loopt 3x per week en je kan kiezen voor een schema van 8 of 12 weken.

Het 15-kilometerschema is ook prima te gebruiken voor 10 Engelse Mijl, bijvoorbeeld als voorbereiding op de Dam tot Damloop.