Word lid van

ProRun

Professionele hardloopschema’s waar je sneller van wordt Houd je hardlooprondjes bij in je Runlog
Stel persoonlijke doelen in Sla artikelen op in je leeslijst Doe onbeperkt mee aan De Eerlijke Strijd Sla je favoriete evenementen op in de hardloopkalender

Professionele hardloopschema’s waar je sneller van wordt
Houd je hardlooprondjes bij in je Runlog
Stel persoonlijke doelen in
Sla artikelen op in je leeslijst
Sla je favoriete evenementen op in de hardloopkalender

Trainingsschema’s en persoonlijke doelen

Loop je hard en blijf je hangen op hetzelfde niveau? Wil je sneller worden op de 10 km, halve of hele marathon? Of begin je net met hardlopen en zoek je een goed schema om op te bouwen? Of heb je een houvast nodig richting je evenement?

ProRun heeft schema’s die geschikt zijn voor jouw niveau en doel. Schema’s waar je sneller van wordt en met plezier je trainingen uitvoert.

Het lidmaatschap van ProRun biedt meer. Stel jouw persoonlijke hardloopdoel in en vul jouw digitale prijzenkast. En heb je een artikel gezien die je later nog eens terug wilt lezen? Voeg deze dan toe aan je leeslijst en vindt het artikel snel terug via je dashboard. Als lid van ProRun kun je een onbeperkt aantal artikelen toevoegen. Blader door onze hardloopkalender en voeg een evenement toe aan je favorieten zodat je deze eenvoudig terug kunt vinden. Stel daarnaast een herinnering in, zodat je niet vergeet op tijd in te schrijven.

Schema’s voor jouw PR op de 10 km, halve en hele marathon

Wil je gericht gaan trainen voor een snelle tijd, het liefst een PR?

De trainingsschema’s van ProRun zijn met zorg samengesteld door looptrainer Klaas Boomsma en geven je een optimale voorbereiding. De schema’s van Klaas onderscheiden zich door veel variatie en geregeld trainen op je wedstrijdtempo. Dit betaalt zich uit in snelle tijden en – misschien nog belangrijker – plezier in hardlopen.

Bij het schema voor een 10 kilometer heb je de keuze uit 4 streeftijden: binnen 60 minuten, 50 minuten, 45 minuten en 40 minuten. Ga je voor een halve marathon dan hebben we schema’s voor een sub-2 uur, 1u45 en 1u30.  Het marathonschema geeft je de keuze voor een sub-4, 3u30, 3u15 en sub-3 uur.

Train je op vermogen en wil je het maximale uit je zelf halen voor de halve of hele marathon? Kies dan voor een schema op vermogen op basis van je Critical Power.

ProRun Beginnersschema's

Vanaf € 9,95 per maand 

Runlog en hardloopdoelen

Krijg een compleet overzicht van je gelopen kilometers door ze in te voeren in je Runlog. Of nog makkelijker: koppel je account aan Strava en je training of wedstrijd wordt automatisch toegevoegd zodra deze op Strava staat. Voor de stok achter de deur stel je jouw hardloopdoel in. Ook leuk als je die stok helemaal niet nodig hebt. Stel jezelf bijvoorbeeld als doel om de komende maand 100 kilometer te lopen. Of vul je week- en maanddoel in.

Als je jouw hardloopsessies invult wordt de voortgang van je doel bijgehouden. In één oogopslag zie je hoe je er voorstaat.

Heb je een doel gehaald, dan wordt deze toegevoegd aan je prijzenkast. Goed voor de motivatie.

Stel vandaag nog jouw hardloopdoel in.

Vanaf € 9,95 per maand 

De Eerlijke Strijd

Als lid van ProRun kan je elke maand onbeperkt meedoen met De Eerlijke Strijd.

Het klassement van De Eerlijke Strijd wordt geleid door de deelnemer met de hoogste prestatie-index. Dit hoeft niet altijd de snelste tijd te zijn. De gelopen tijd wordt voor de prestatie-index gecorrigeerd met factoren voor de leeftijd en het gewicht van de deelnemer en de gelopen afstand. Ook gelden er verschillende factoren voor mannen en vrouwen. Mannen en vrouwen zijn in de sport nu eenmaal verschillend. En met de leeftijd verandert ook je haalbare tijd. Zo ontstaat er een ranglijst waarbij je (bijvoorbeeld) als vrouw van 55 jaar je prestatie eerlijk kan vergelijken met een man van 28. Dat maakt dit klassement voor iedereen een uniek gelijk speelveld!

Met een gratis account kan je elke maand 1x deelnemen voor een afstand naar keuze. Als abonnee kan je aan meerdere afstanden deelnemen en je eerdere inzending verbeteren.

Word lid van

ProRun

Professionele hardloopschema’s voor lopers die sneller willen worden Houd al je hardlooprondjes bij in je Runlog Stel persoonlijke doelen in Sla artikelen op in je leeslijst Doe onbeperkt mee aan De Eerlijke Strijd